Klachten

Wij vinden de kwaliteit van onze dienstverlening belangrijk. Een klacht of ontevreden cliënt zien wij als een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Vul het klachtenformulier op deze pagina in.

Juridisch medewerker houdt wetboek opengeslagen vast

Klachtenprocedure

Als je een klacht wil indienen, kan dit via het onderstaande formulier op onze website. Als je je klacht liever mailt, kan dat rechtstreeks naar klachten@medtadvies.nl. Wij vullen dan zelf het klachtenformulier in om de klacht juist te kunnen registeren.

Ontvangst en registratie

Als wij een klacht ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging. In deze ontvangstbevestiging geven wij aan dat we spoedig telefonisch contact opnemen. Wij registeren elke datum waarop acties ten aanzien van de klacht worden opgenomen.

Hoor- en wederhoor

Als de klacht voor ons duidelijk is, neemt onze klachtenfunctionaris contact op met de betrokken medewerker. Aan de hand van het gesprek geven wij schriftelijk een terugkoppeling op de klacht. Hierin verzoeken wij de klager om met een respons te komen op het geschrift. Dit blijven wij herhalen totdat de situatie omtrent de klacht ons duidelijk is.

Beoordeling

Nadat wij de volledige situatie in kaart hebben gebracht, beoordelen wij de situatie. Wanneer het volgens ons nodig is om acties te ondernemen aan de hand van de klacht, nemen we deze acties mee in het geschrift dat wij uiteindelijk terugkoppelen naar de klager. Wij kijken altijd samen met de klager en betrokken medewerker of een oplossing voorhanden is om een beter gevoel bij de klager achter te laten.

Terugkoppeling

Als het wenselijk is, koppelen wij een samenvatting van de klacht terug aan de gemeente met daarin de acties die zijn ondernomen.

Klacht indienen

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Datum gebeurtenis(Vereist)

Je klacht melden:

Je kunt ons bellen, we staan je graag te woord.
T: 030 – 511 25 40