Skip to main content

Klachtenregeling

Bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Vertel het ons.

Bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Vertel het ons.

Wij horen het graag

Wij vinden de kwaliteit van onze dienstverlening erg belangrijk en een klacht zien wij als een mogelijkheid tot verbetering. Als u niet tevreden bent dan proberen wij daar wat aan te doen.

Uw klacht melden:

U kunt ons bellen op: 030-511 25 40

Online klachtenformulier

Klachtenformulier

Afhandeling:

U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Wij willen uw klacht binnen 6 weken afhandelen. Lukt dat niet, omdat er meer tijd nodig is, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

De klacht wordt doorgestuurd naar onze klachtenfunctionaris. Deze zal met alle partijen in overleg gaan en proberen de klacht op te lossen. Onze klachtenfunctionaris wordt onafhankelijk ingezet.

Komt u er samen met ons niet uit? Dan bestaat de mogelijkheid om uw klacht te laten beoordelen door een derde instantie, bijvoorbeeld de Nationale Ombudsman.